Account Manager - branża IT

Nr referencyjny: Account Manager

Miejsce pracy: Warszawa

  •  

Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Account Managera należeć będzie:
 

  • sprzedaż produktów i usług firmy na rynku średnich i dużych przedsiębiorstw,
  • poszukiwanie nowych klientów i nowych możliwości sprzedaży,
  • utrzymywanie aktualnej wiedzy dotyczącej oferty firmy,
  • doradztwo, analiza potrzeb, utrzymywanie stałego kontaktu z klientami,
  • przygotowanie planów i raportów dotyczących wielkości sprzedaży,
  • prowadzenie negocjacji, prezentacji i spotkań handlowych.

Wymagania:

  • doświadczenie handlowe w branży IT - wymagane,
  • znajomość języka angielskiego,
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
  • prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus premia),
  • okres próbny 3 m-ce, następnie umowa o pracę na czas niekreślony lub umowa B2B,
  • dofinansowanie karnetów sportowych, pakietu medycznego i ubezpieczenia na życie,
  • szkolenia z języka angielskiego i języka hiszpańskiego,
  • notebook i telefon komórkowy,
  • szkolenia z zakresu usług i produktów firmy,
  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce giełdowej,
  • pozytywną atmosferę w pracy,
  • kontakt z nowoczesną technologią.
Pobierz pełny opis stanowiska

Helpdesk/IT Support w Departamencie Usług IT

Nr referencyjny: Helpdesk-DUIT

Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania:
  • minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • wysoka komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej,
  • zaangażowanie przy realizacji powierzonych zadań,
  • umiejętność rozwiązywania problemów oraz awarii z dziedziny IT,
  • zaawansowana praktyczna znajomość klienckich systemów operacyjnych Microsoft,
  • umiejętność administracji systemami i usługami opartymi o rozwiązania: Windows Server, Active Directory, Exchange,
  • wiedza ogólna w zakresie zagadnień sieciowych oraz bezpieczeństwa IT,
  • praktyczna znajomość oprogramowania pakietu Microsoft Office na poziomie zaawansowanym,
  • umiejętność budowy i administracji sieciami LAN, WAN,
  • praktyczna znajomość zagadnień dotyczących współdzielenia zasobów (plików, drukarek),
  • umiejętność obsługi stacji i serwerów pracujących w domenie,
  • umiejętność konfiguracji systemów operacyjnych telefonów komórkowych,
  • znajomość obsługi sprzętu biurowego i jego eksploatacji.

 

Zakres obowiązków:

  • wsparcie techniczne IT u Klientów we wszystkich obszarach biznesowych firmy,
  • administracja środowiskami IT u Klientów,
  • analiza, planowanie, przydzielanie i dopilnowanie poprawnego oraz terminowego wykonywania zadań operacyjnych,
  • eskalacja problemów, kontakt z pozostałymi zespołami,
  • opracowywanie procedur utrzymaniowych,
  • współudział w warsztatach/pokazach realizowanych w ramach projektu wdrożeniowego.
 
 Ze swojej strony oferujemy:
  • udział w komercyjnych projektach wdrożeniowych,
  • pakiet autoryzowanych szkoleń Microsoft,
  • certyfikowane egzaminy Microsoft,
  • współpracę z inżynierami systemowymi Microsoft,
  • dostęp do nowoczesnych technologii i narzędzi. 

 
Pobierz pełny opis stanowiska

Datacenter Solutions Consultant

Nr referencyjny: Konsultant ds. Rozwoju Biznesu

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:
  • odpowiedzialność za zapewnienie wsparcia technicznego dla działu sprzedaży oraz klientów w zakresie przeprowadzania testów, rozwoju i oceny rozwiązań (rozwiązania sprzętowe serwerowe i macierzowe, np. HP, DELL, IBM, Cisco, NetApp),
  • analiza potrzeb klienta, ocena techniczna zapytań ofertowych (RFQ, RFI) oraz tworzenie koncepcji rozwiązań technicznych na potrzeby oferty,
  • udział w przygotowywaniu oraz przeprowadzaniu prezentacji, pokazów technicznych, warsztatów zarówno na wewnętrznych spotkaniach jak i dla klientów.

Wymagania:
  • wykształcenie: wyższe informatyczne lub pokrewne,
  • doświadczenie zawodowe: min. 2 lata,
  • znajomość języków obcych: j. angielski – dobry,
  • znajomość rozwiązań Microsoft System Center,
  • znajomość rozwiązań sprzętowych serwerowych i macierzowych/pamięci masowych (np. HP, DELL, IBM, Cisco, NetApp),
  • znajomość zagadnień dotyczących projektowania architektur sprzętowych,
  • znajomość zagadnień dotyczących zapewnienia niezawodności i wydajności rozwiązań,
  • znajomość oprogramowania do wirtualizacji,
  • dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień dotyczących centrów przetwarzania danych (Data Center),
  • doświadczenie w pracy z klientem biznesowym.

Cechy osobowości:
  • silne poczucie odpowiedzialności za działania własne i zespołowe,
  • umiejętność pracy w zespole, oraz analitycznego myślenia.

Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus premia),
  • okres próbny 3 m-ce, następnie umowa o pracę na czas niekreślony lub umowa B2B,
  • dofinansowanie karnetów sportowych, pakietu medycznego i ubezpieczenia na życie,
  • szkolenia z języka angielskiego i języka hiszpańskiego,
  • notebook i telefon komórkowy,
  • szkolenia z zakresu usług i produktów firmy,
  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce giełdowej,
  • pozytywną atmosferę w pracy,
  • kontakt z nowoczesną technologią.
Pobierz pełny opis stanowiska

Młodszy Specjalista Software Asset Management

Nr referencyjny: Junior SAM Consultant

Miejsce pracy: Warszawa

  •  
Opis stanowiska:
  • wsparcie przy realizacji projektów Microsoft Software Asset Management (SAM),
  • weryfikacja certyfikatów autentyczności,
  • instalowanie i konfigurowanie oprogramowania skanującego, wykonywanie procesu weryfikacji komputerów (lokalnie i zdalnie),
  • zbieranie i weryfikacja dokumentacji licencyjnej,
  • analiza zebranych danych i przygotowywanie raportów częściowych,
  • aktualizacja bazy oprogramowania.

Wymagania:
  • w trakcie studiów,
  • znajomość języków obcych: j. angielski – dobry,
  • mile widziana znajomość licencjonowania Microsoft,
  • mile widziana znajomość procedur i praktyk stosowanych przy zarządzaniu oprogramowaniem,
  • mile widziana znajomość zagadnień SAM,
  • mile widziane doświadczenie w pracy z klientem biznesowym.

Cechy osobowości:
  • silne poczucie odpowiedzialności za działania własne i zespołowe,
  • umiejętność pracy w zespole oraz analitycznego myślenia.

Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus premia),
  • okres próbny 3 m-ce, następnie umowa o pracę na czas niekreślony / umowa B2B,
  • dofinansowanie karnetów sportowych, pakietu medycznego i ubezpieczenia na życie,
  • szkolenia z języka angielskiego i języka hiszpańskiego,
  • notebook i telefon komórkowy,
  • szkolenia z zakresu usług i produktów firmy,
  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce giełdowej,
  • pozytywną atmosferę w pracy,
  • kontakt z nowoczesną technologią.
 
 
Pobierz pełny opis stanowiska

SharePoint Developer

Nr referencyjny: SharePoint Developer

Miejsce pracy: Warszawa

 
Wymagania:
  • wykształcenie: wyższe informatyczne lub pokrewne,
  • doświadczenie zawodowe: min. 3 lata,
  • znajomość języków obcych: j. angielski – dobry,
  • bardzo dobra znajomość platformy Microsoft SharePoint poparta komercyjnym doświadczeniem,
  • umiejętność programowania w technologii .NET, ASP i doświadczenie z aplikacjami webowymi (HTML, CSS),
  • umiejętność tworzenia komponentów SharePoint (Webparts, Workflows, EventReceivers, Timer jobs, etc.),
  • doświadczenie w pracy z klientem biznesowym.

Cechy osobowości:
  • silne poczucie odpowiedzialności za działania własne i zespołowe,
  • umiejętność pracy w zespole, oraz analitycznego myślenia.

Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus premia),
  • okres próbny 3 m-ce, następnie umowa o pracę na czas niekreślony lub umowa B2B,
  • dofinansowanie karnetów sportowych, pakietu medycznego i ubezpieczenia na życie,
  • szkolenia z języka angielskiego i języka hiszpańskiego,
  • notebook i telefon komórkowy,
  • szkolenia z zakresu usług i produktów firmy,
  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce giełdowej,
  • pozytywną atmosferę w pracy,
  • kontakt z nowoczesną technologią.
 
 
Pobierz pełny opis stanowiska

Programista w Departamencie Usług IT

Nr referencyjny: PR/DUIT

Miejsce pracy: Warszawa


Oferujemy:
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • udział w ciekawych projektach,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • dofinansowanie szkoleń i certyfikatów,
  • dofinansowanie opieki zdrowotnej, zajęć sportowych i ubezpieczenia na życie,
  • szkolenia z języka angielskiego i hiszpańskiego.

Czego oczekujemy w zamian:
  • wykształcenie wyższe informatyczne lub student ostatnich lat,
  • programowanie w .NET (C#),
  • znajomość HTML5, CSS, JavaScript - średnio zaawansowany,
  • tworzenie formularzy z WPF (xaml) – podstawy,
  • umiejętność pracy w zespole.



Osoby spełniające wyżej określone kryteria prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na adres praca@promise.pl Prosimy o podanie numeru referencyjnego w temacie wiadomości.


 
Pobierz pełny opis stanowiska

Senior Account Manager – sektor produkcja

Nr referencyjny: Senior Account Manager

Miejsce pracy: Warszawa


Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Account Managera należeć będzie:
 

  • współtworzenie i realizacja planów sprzedaży produktów i usług z oferty APN Promise S.A.
  • współpraca przy kreowaniu nowych rozwiązań IT dla sektora produkcyjnego,
  • utrzymywanie aktualnej wiedzy dotyczącej oferty firmy,
  • doradztwo, analiza potrzeb i utrzymywanie stałego kontaktu z klientami,
  • przygotowanie planów i raportów dotyczących wielkości sprzedaży,
  • prowadzenie negocjacji, prezentacji i spotkań handlowych.

 

Wymagania:
 
  • minimum 3-4 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B w sektorze firm produkcyjnych (Integratorzy IT, krajowi dostawcy IT dla przemysłu),  
  • udokumentowane sukcesy w sprzedaży złożonych rozwiązań IT lub usług do firm produkcyjnych,
  • rozbudowana sieć kontaktów,
  • umiejętność rozmowy o wyzwaniach biznesowych wybranych branż na poziome członków zarządu,
  • znajomość języka angielskiego – swobodna rozmowa o biznesie,
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
  • mobilność, prawo jazdy B. 


Oferujemy:
 

  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus premia),
  • okres próbny 3 m-ce, następnie umowa o pracę na czas niekreślony lub umowa B2B,
  • dofinansowanie karnetów sportowych, pakietu medycznego i ubezpieczenia na życie,
  • szkolenia z języka angielskiego i języka hiszpańskiego,
  • notebook i telefon komórkowy,
  • szkolenia z zakresu usług i produktów firmy,
  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce giełdowej,
  • pozytywną atmosferę w pracy,
  • kontakt z nowoczesną technologią.
Pobierz pełny opis stanowiska

Formularz aplikacyjny

Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883).

Dziękując za Państwa zainteresowanie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.