SharePoint i aplikacje

Platforma biznesowa przedsiębiorstwa w oparciu o Microsoft SharePoint, to rozwiązanie integrujące różne aspekty działalności organizacji w jednym systemie.

Dzięki modułowej budowie łatwo dostosowuje się do specyfiki i indywidualnych wymagań poszczególnych firm. Pełni rolę centralnego narzędzia współpracy pomiędzy i wewnątrz różnych komórek organizacyjnych. Pozwala na pobieranie i ułatwia przetwarzanie danych z dedykowanych systemów, zgodnie z przyjętymi procedurami i nadanymi uprawnieniami.

Microsoft SharePoint

lub zadzwoń: +48 607 030 985

Platforma łączy rolę głównego portalu informacyjnego, centralnego repozytorium danych z opcją zaawansowanego wyszukiwania informacji, narzędzia pozwalającego na uporządkowanie i usprawnienie przepływu pracy oraz procesów biznesowych. Dzięki systemowi nadawania uprawnień rozwiązanie daje pełną kontrolę nad dostępem do wrażliwych danych.

Platforma biznesowa przedsiębiorstwa została zaprojektowana w oparciu o rozwiązanie Microsoft SharePoint i pozwala na integrację z aplikacjami pakietu Office. Wszystkie moduły platformy integrują się z Active Directory oraz Microsoft Exchange Server.

W ramach Platformy biznesowej przedsiębiorstwa dostarczamy moduły bazowe oraz dedykowane. Moduły dedykowane to rozwiązania opracowywane na indywidualne zamówienie organizacji.

APN Time OFF - system do zarządzania urlopami

APN Time OFFAplikacja pozwala na składanie wniosków, śledzenie ich statusów oraz informacji na temat urlopów pozostałych pracowników. Rozwiązanie pozwala na wprowadzenie szczegółowych informacji, w następujących kategoriach:

  • Typ urlopu.
  • Czas trwania urlopu.
  • Komentarz dla przełożonego.
  • Wpisanie osoby akceptującej, która zaakceptuje dany wniosek (o ile jest to inna osoba niż bezpośredni przełożony).

Dla każdego pracownika zdefiniowane są odpowiednie widoki pozwalające na wgląd w limity urlopów dla danego roku, informacje o urlopie dostępnym, wykorzystanym czy zaplanowanym. Ponadto dla działu HR oraz finansowego, dostępne są informacje o rezerwie urlopowej.

Dzięki temu rozwiązaniu firma zyskuje uproszczenie i przyśpieszenie procesu rejestracji i obsługi urlopów, jak i eliminuje możliwe błędy przy wprowadzaniu danych w złożonych ręcznie wnioskach.

System do zarządzania urlopami

 

APN Online bCard - rozbudowana książka adresowa

APN Online bCardAplikacja pozwala na łatwe wyszukiwanie danych kontaktowych współpracowników oraz podstawowych informacji o przełożonym. Z poziomu aplikacji znajdowanie współpracowników i komunikowanie się z nimi jest prostsze - można wysyłać maile danej osobie, jak również do niej zadzwonić (przy użyciu Skype dla Biznesu). Po kliknięciu we właściwą ikonę zostaną wyświetlone wszystkie potrzebne informacje.

APN Online bCard rozbudowana książka adresowa
APN Online bCard – rozbudowana książka adresowa

 

APN INT Services

APN INT ServicesAPN INT Services – prosty i sprawny system zamówień wewnątrzfirmowych np.: naprawa telefonu komórkowego, nowe wizytówki, wymiana żarówki w biurze, itp.

Aplikacja umożliwia ograniczenie kosztów realizacji zamówień, kontrolę potrzeb zgłaszanych przez pracowników oraz przesyłanie automatycznych zawiadomień o zmianie statusu.

Funkcjonalności:

  • Poprawi przepływ informacji w firmie (np. jakie produkty można zamawiać i jakie zgłoszenia rejestrować)
  • Zwiększy kontrolę nad zamawianymi produktami
  • Proces zatrudnienia/zwolnienia pracownika
  • Odciąży dział zakupów z mechanicznej pracy
APN INT Services
APN INT Services 

Więcej informacji

Łukasz Sudoł

+48 607 030 985