​Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM (Customer Relationship Management) to rozwiązanie z grupy Microsoft Dynamics – segmentu aplikacji biznesowych do zarządzania przedsiębiorstwem i komunikacją z klientami.

Funkcjonalność rozwiązania Microsoft CRM obejmuje kluczowe obszary zarządzania relacjami z klientami i kontrahentami: sprzedaż, marketing oraz zarządzanie kontem klienta. W ramach predefiniowanych procesów obsługi narzędzie pozwala na spersonalizowane podejście do klienta, od pierwszego kontaktu, przez sprzedaż, aż do obsługi posprzedażowej.

Microsoft Dynamics CRM

lub zadzwoń: +48 607 030 985

Dedykowane moduły Microsoft CRM zapewniają m.in.:

  • natychmiastowy dostęp do aktualnych informacji o klientach i całej historii kontaktów z klientem w jednym miejscu — niezależnie od używanego urządzenia i lokalizacji,
  • ciągłość relacji z klientami, niezależnie od zmian osobowych po stronie klienta oraz naszego przedsiębiorstwa,
  • monitorowanie postępu procesu sprzedaży,
  • tworzenie kampanii marketingowych i monitorowanie efektywności kampanii,
  • dostęp do bieżących raportów oraz planowanie działań zgodnie z ustawionymi priorytetami.

Oferowany CRM dostępny jest jako usługa w ramach licencji subskrypcyjnych Microsoft Dynamics CRM Online oraz jako samodzielny system Microsoft Dynamics CRM 2015.

Microsoft CRM integruje się z innymi aplikacjami Microsoft standardowo wykorzystywanymi w organizacjach (Office, Office 365).

Wdrożenie Microsoft CRM wymaga dostosowania funkcjonalności do specyficznych wymagań organizacji. Usługi Promise w tym obszarze obejmują:

  • analizę i optymalizację procesów zarządzania relacjami z klientami i kontrahentami,
  • modelowanie systemu (Proof of Concept),
  • dobór optymalnego programu licencyjnego,
  • dostarczenie i aktywacja licencji,
  • implementacja zamodelowanego rozwiązania,
  • szkolenie użytkowników,
  • utrzymanie wdrożonego rozwiązania.

Wykorzystując możliwości systemu CRM możemy skonfigurować jego rozszerzone funkcjonalności. Poniżej widoczna jest graficzna prezentacja aktualnego stanu przedsiębiorstwa, monitorowanie postępu realizacji celu na dany kwartał oraz centralny dostęp do kluczowych informacji o klientach.
CRM-SCREEN1.JPGW innym scenariuszu rozwiązanie CRM ograniczamy  jedynie do istotnych dla przedsiębiorstwa informacji, przykładowo: baza kontaktów (osoby) i klienów (organizacje) oraz spersonalizowane widoki kluczowych danych wybranych w oparciu o wskazane parametry.
CRM-SCREEN2.JPG

Więcej informacji

Łukasz Sudoł

+48 607 030 985