Strona głównaSzkolenia > Webinaria > I część Webinaru: Jak usprawnić działania HR dzięki nowoczesnej technologii

I część Webinaru: Jak usprawnić działania HR dzięki nowoczesnej technologii

Dostępność miejsc:
Rejestracja
Liczba dni:
1
Data rozpoczęcia:
22-05-2018
Data zakończenia:
22-05-2018
Cena netto:
udział bezpłatny
Dokładna lokalizacja:
Warszawa,
Trener:

Opis szkolenia

Jak usprawnić działania HR dzięki nowoczesnej technologii

Część 1 – Rekrutacja i komunikacja w organizacji

 
Jaki potencjał drzemie w nowych technologiach w kontekście komunikacji w organizacji i poza nią?  Między innymi o tym opowiedzą nasi specjaliści - Michał Dymek, HR Business Partner i Adam Dolega, Productivity Solutions Consultant.

 
Dzięki udziałowi w Webinarze dowiedzą się Państwo: 

 
  • Co może zrobić pracodawca dla lepszej współpracy w ramach organizacji
  • Jak budować zaangażowanie u pracowników 
  • Jakie narzędzia ułatwią proces komunikacji
  • Jakie są najlepsze praktyki w tym zakresie

Agenda


1. Wprowadzenie do komunikacji wewnątrzorganizacyjnej

2. Rekrutacja:

  • Jak wykorzystać technologię w procesie rekrutacji
  • Jak zwiększyć efektywność rekrutacji przy użyciu odpowiednich narzędzi


3. Komunikacja w organizacji:

  • W jaki sposób technologie wspierają komunikację w firmie
  • Niezbędnik HR - narzędzia wspierające komunikację wewnętrzną

Formularz zgłoszeniowy

Zapisz się na szkolenie “I część Webinaru: Jak usprawnić działania HR dzięki nowoczesnej technologii”