Dołącz do nas jako Helpdesk/IT Support
Opis stanowiska:
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
wsparcie techniczne IT u Klientów we wszystkich obszarach biznesowych firmy
realizacja zadań wsparcia jako I linia
eskalacja problemów, kontakt z pozostałymi zespołami
opracowywanie procedur utrzymaniowych
Wymagania:
minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
wykształcenie minimum średnie (preferowana specjalizacja IT)
wysoka komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej
zaangażowanie przy realizacji powierzonych zadań
umiejętność rozwiązywania problemów oraz awarii z dziedziny IT
zaawansowana praktyczna znajomość klienckich systemów operacyjnych Microsoft potwierdzona certyfikatami Microsoft z technologii Windows 7 lub Microsoft Windows 8, lub Microsoft Windows 10, lub certyfikatu potwierdzającego wiedzę z zakresu Microsoft Office (dla pakietów nie starszych niż MS Office 2010) na poziomie MOS lub wyższym
praktyczna znajomość oprogramowania pakietu Microsoft Office na poziomie zaawansowanym
umiejętność budowy i administracji sieciami LAN, WAN
praktyczna znajomość zagadnień dotyczących współdzielenia zasobów (plików, drukarek)
umiejętność obsługi stacji i serwerów pracujących w domenie
umiejętność konfiguracji systemów operacyjnych telefonów komórkowych
znajomość obsługi sprzętu biurowego i jego eksploatacji
Oferujemy:
pracę u największego partnera firmy Microsoft
pakiet autoryzowanych szkoleń Microsoft
certyfikowane egzaminy Microsoft
atrakcyjne wynagrodzenie
elastyczny model zatrudnienia
dofinansowanie opieki zdrowotnej, zajęć sportowych i ubezpieczenia na życie
bezpłatny kurs języka angielskiego i hiszpańskiego
owocowe poniedziałki 🙂