Software Asset Manager as a Service
W ramach naszej usługi Software Asset Management oferujemy wsparcie organizacji w obszarach:
Analizy i oceny dojrzałości obszarów SAM/ITAM – raport z rekomendacjami
Zarządzania licencjami oprogramowania i sprzętem
Wsparcia w procesie optymalizacji licencji oprogramowania
Budowania kompetencji SAM/ITAM w organizacji
Konsultacji i szkoleń w zakresie budowania procesów zarządzania zasobami IT
APN SAMit – subskrypcji narzędzia

Akademia SAM
Konsultacje i szkolenia w zakresie budowania procesów zarządzania zasobami IT
Dla naszych klientów przygotowaliśmy wsparcie w obszarach:
Zarządzania licencjami oprogramowania i sprzętem
Doradztwa w zakresie wyboru technologii (np. Cloud)
Optymalizacji licencji oprogramowania
Standaryzacji sprzętu i oprogramowania
Szkoleń z zarządzania licencjami oprogramowania
Szkoleń z zakresu budowania procesów SAM w organizacji

Aktualne szkolenia z zakresu zarządzania zasobami oprogramowania
Szkolenia prowadzone są przez nasz zespół specjalistów posiadających wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów w zakresie analizy stanu licencji w organizacji i zapewniania zgodności licencyjnej. Ścisła współpraca z dostawcami oprogramowania gwarantuje, że posiadana przez zespół SAM wiedza jest zawsze aktualna i rzetelna.
APN SAMit – narzędzie ITAM/SAM
Narzędzie APM SAMit zapewnia:
- Monitorowanie zasobów sprzętu i oprogramowania
- Wsparcie w procesach ITAM/SAM
- Zarządzanie licencjami oprogramowania
- Wsparcie procesu standaryzacji sprzętu i oprogramowania

Powiązane artykuły
Połączmy Twoje potrzeby z naszym doświadczeniem i pasją do technologii


Od ponad 25 lat tworzymy rozwiązania IT dla biznesu w oparciu o najnowsze technologie. Przeprowadzamy firmy przez proces cyfrowej transformacji w ujęciu praktycznym.
Bazując na zdobytym doświadczeniu i codziennej pracy z firmami ze wszystkich sektorów i branż gospodarki, nasz zaangażowany zespół doradza sprawdzone i użyteczne rozwiązania informatyczne, szyte na miarę potrzeb naszych klientów.
Dodatkowo, oferujemy szereg usług w modelu CSP.