Jak APN InTouch usprawni komunikację w Twojej firmie?
APN InTouch współpracuje z Active Directory, aby zapewnić pracownikom zawsze aktualną bazę kontaktów.

Zawsze aktualne dane kontaktowe do pracowników
Dostęp na każdym urządzeniu: w Outlooku, na laptopie, tablecie i smartfonie oraz w aplikacjach internetowych
Kontakty aktualne zawsze kiedy ich potrzebujesz
Wszystkie zmiany dokonują się automatycznie
Zmiana w bazie kontaktów jest widoczna w książce pracownika w ciągu jednego dnia
Pełna synchronizacja w 1 dzień
Korzystanie z książki adresowej będzie prostsze niż sądzisz, gdy znajdą się w niej tylko istotne kontakty
Ty definiujesz które kontakty znajdą się w książkach adresowych pracowników
Najważniejsze kontakty zawsze pod ręką
This is a text block. Click the edit button to change this text.
Co zyskasz dzięki APN InTouch?
Z APN InTouch Twoi pracownicy będą posiadać dostęp do najważniejszych firmowych kontaktów z poziomu Outlooka i swoich smartfonów. Informacje są synchronizowane z firmową książką adresową i przekazywane do książek pracowników. Dzięki mechanizmom aktualizacji dane te są dostępne na telefonach użytkowników (Android, iOS, Windows Phone). Wszystko automatycznie i bez żadnej ingerencji w kontakty prywatne.
Kontakty zsynchronizowane w kilka godzin:
Dostęp do najważniejszych kontaktów w firmie
Pełna synchronizacja kontaktów w jeden dzień
Rozwiązanie niezbędne dla firm, których pracownicy używają różnych urządzeń (smartfonów, laptopów lub tabletów)
Rozszerzenie dla Exchange i Active Directory:
APN InTouch współpracuje z wersjami Exchange 2010–2016
Konfiguracja zajmuje 30 minut
Wdrożenia w firmach mających od 100 do 1000 pracowników
Usprawnia pracę i pozwala skupić się na tym, co ważne
Zainwestuj 30 minut, a wszyscy pracownicy w firmie będą mieć aktualne kontakty.
